[ETC]/함께 듣고 싶은 Music

tamia / 아이유(IU) - officially missing you

조니(Johnny) 2009. 5. 30. 00:48
반응형


tamia - officially missing you


All I hear is raindrops falling on the rooftop

지붕에 떨어지는 빗방울 소리만 귓가에 들리네요

Oh baby, tell me why'd you have to go

그대여, 말해주세요. 왜 날 떠나야만 했는지

Cause this pain I feel it won't go away

내가 느끼는 이 고통은 떠날 것 같지가 않아서 그래요

And today I'm officially missing you

오늘 정말.. 그대가 생각나네요


Abducted from this heartache, I could escape

난, 이 아픔으로부터 탈출할 수 있을 줄 알았어요

But I've heard it long enough to know

하지만, 꽤 오랜시간 동안 시린 가슴을 안고 살았지만

There ain't no way

다른 방법이 없더군요

And today I'm officially missing you

그리고 오늘, 그대가 너무나 보고프네요


Ooh... can't nobody do it like you

우-  당신같은 사람은 세상에 없어요..

Said every little thing you do, hey, baby

당신이 해준 모든 사소한 것까지 해 줄수 있다고들 하지만

Sid it stays on my mind

그래도 그대는 내 맘속 그 자리에 항상 자리잡고 있답니다

And I-I'm officially

그리고 난..


All I do is lay around, 2 years full of tears

당신이 떠나간 후 그 2년을

From looking at your face all over

눈물로 지세웠답니다

Just a week ago you were my baby

얼마전까지만 해도.. 당신은 나의 연인이었는데..

Now I don't even know you at all, I don't know you at all

지금, 당신이 기억나질 않아요, 정말 하나도 기억이 나질 않아요

Well, I wish that you would call me right now

지금 당장 전화해줬으면 좋겠어요

So that I could get through to you somehow

어떻게든지, 당신을 이해시킬 수 있게 말이예요

But I guess it's safe to say, baby

말해도 괜찮을 것 같아요

Safe to say that I-I'm officially missing you

내가 이렇게 당신을 그리워 한다고, 말해도 괜찮을 것 같아요


Ooh... can't nobody do it like you

우-  당신같은 사람은 세상에 없어요..

Said every little thing you do, hey, baby

당신이 해준 모든 사소한 것까지 해 줄수 있다고들 하지만

Sid it stays on my mind

그래도 그대는 내 맘속 그 자리에 항상 자리잡고 있답니다

And I-I'm officially

그리고 난..


well, i could just get over you, baby

글쎄요. 난.. 내가 당신을 잊을 수 있을 거라 생각했어요

but i see there's something i just can't do

하지만 난.. 내가 아무것도 할 수 없다는 걸 알게되었어요

from the way you would hold me

당신이 날 안아줬던 것부터

to the sweet things you told me

당신이 나에게 했던 다정한 말들까지, 잊을 수가 없어요

i just can't find a way to let no one through

난 그냥 당신이 없었던 사람처럼, 그냥 잊어버릴 수가 없어요


Ooh... can't nobody do it like you

우- 당신같은 사람은 세상에 없어요..

Said every little thing you do, hey, baby

당신이 해준 모든 사소한 것까지 해 줄수 있다고들 하지만

Sid it stays on my mind

그래도 그대는 내 맘속 그 자리에 항상 자리잡고 있답니다

And I-I'm officially

그리고 난..


It's official

진심이예요


Hoo, you know that I'm missin' you, yeah, yes

당신도 내가 당신을 그리워 한다는 거 알잖아요. 맞잖아요..

All I hear is raindrops, oh, yeah

귓가에 맴도는 건 빗방울 소리뿐이네요..

And I'm officially missing you

당신이 정말로 그립네요..

반응형